Lidmaatschap

Aanmelden
Als je voor het eerst op voetbal gaat dan moet je je aanmelden bij KHC. Je dient het aanmeldformulier hiervoor volledig en ondertekend in te vullen. Wanneer je 10 jaar of ouder bent hebben we een pasfoto nodig voor je spelerspas.

Inschrijfformulier
Klik  hier voor het formulier let op er is een voor en een achterblad.
Dit formulier kun je via de mail sturen naar: Ledenadmin@khc-kampen.nl 

Vrijwilligerskaart KHC
Wil jij wat doen bij KHC klik hier voor de vrijwilligerskaart.
Het formulier kan naar  Ledenadmin@khc-kampen.nl  gestuurd worden.


Mutaties
Bij mutaties van je gegevens ben je zelf verantwoordelijk om dit aan de ledenadministratie mee te delen.

Overschrijven

Vanaf het seizoen 2016/'17 worden er geen papieren overschrijvingsformulieren meer gebruikt voor de overschrijvingen. Alle overschrijvingen gaan nu digitaal. Er kunnen dus geen papieren overschrijvingsformulieren meer worden afgegeven en/of worden ingestuurd naar de KNVB. Daarnaast worden de overschrijvingen nu centraal verwerkt via het kantoor in Zeist. Er is dus geen districtskantoor meer waar dit kan worden afgegeven of waar een overschrijving in behandeling wordt genomen.

Wanneer ben ik op tijd & wat is bepalend?

Het indienen van de digitale overschrijving door de ‘’nieuwe vereniging’’ uiterlijk 15 juni 23.59 uur, is de deadline.

Wat moet ik doen om een overschrijvingverzoek aan te vragen?

1. Jij meldt je bij de nieuwe vereniging met je relatiecode en/of spelerspas
2. Je vult en ondertekent een aanmeldformulier in bij de nieuwe vereniging
3. De nieuwe vereniging vraagt het overschrijvingverzoek digitaal voor je aan
4. De oude vereniging geeft digitaal akkoord voor deze overschrijving

 

Opzeggen
Het opzeggen van het lidmaatschap is behoudens uitzonderlijke gevallen slechts mogelijk aan het einde van het seizoen. Opzeggingen moeten schriftelijk of per mail voor 1 juli worden gemeld bij de ledenadministratie. Opzeggingen die niet schriftelijk via de ledenadministratie worden gemeld, worden niet geaccepteerd. Hierdoor wordt het lidmaatschap automatisch met één jaar verlengd met de daarbij behorende contributie. Voor JO11 en JO09 pupillen geldt dat zij, in aanvulling, ook kunnen opzeggen tegen het einde van het kalenderjaar met inachtneming van een opzegtermijn van één maand.

Spelerspas
Alle spelers vanaf de JO13-pupillen dienen te beschikken over een spelerspas. Hiervoor moet een pasfoto worden ingeleverd. Deze pasfoto moet voor nieuwe leden ingeleverd worden bij het aanmeldformulier bij de ledenadministratie. Na 4 jaar bij de jeugd en na 10 jaar bij de senioren is de pas verlopen en dient er een nieuwe pasfoto ingeleverd te worden.

De contributie wordt over het algemeen geïnd via een automatische incasso waarbij de volgende contributiemaandbedragen gelden: per 1 augustus 2020

Soort lidmaatschap

Seizoen 2020/2021
Per maand:

Senioren veld en zaal

€ 21.75

JO19 junioren

€ 18.00

JO17 junioren

€ 17.00

JO15 jeugd

€ 16.25

JO13 jeugd

€ 14.25

JO11 jeugd

€ 14.25

JO09 jeugd

€ 14.25

Mini

€ 6.00

.25Niet spelend lid

€ 6.00

Dames van leden en 65+ leden

€ 5.00

 

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!