Wedstrijdverslagen

KHC verliest van DOS’37

KHC heeft de thuiswedstrijd tegen Dos’37 niet in winst kunnen omzetten. Beide teams gingen aftastend van start. In de 8e minuut de 1e mogelijkheid voor KHC. Ibrahim Tuncer kreeg in een klutssituatie de bal net niet onder controle en zo ging de kans verloren. Enkele minuten later had KHC geluk, Karim Gabara toucheerde de bal bijna achter zijn eigen doelman Demi Loet-Loetoer.
In de 11e minuut leek KHC de score te openen, Brenn de Lange speelde Burak Alp aan, maar de inzet werd door een verdediger tot hoekschop verwerkt. KHC kreeg vervolgens enkele mooie kansen via Jeffrey de Nooijer en Kevin Olaria. Deze laatste ging in de 37e minuut alleen op de doelman van Dos’37 af, maar wist niet tot scoren te komen. In de laatste minuut voor rust kwam KHC nog goed weg na een fout in de verdediging. De aanvaller van Dos’37 had echter het vizier niet op scherp want zijn niet te missen kans belande tegen de paal.

De 2e helft was matig van KHC zijde. Dos’37 was de bovenliggende partij en kwam dan ook tot scoren in de 52e minuut. Halverwege de 2e helft werd Karim Gabara gevloerd rand 16 meter. De bal werd op advies van de neutrale assistent scheidsrechter buiten de 16 meter gelegd. In de spannende slotfase mocht KHC nogmaals een vrijeschop nemen omdat de doelman van Dos’37 hands maakte buiten de 16 meter. Karim Gabara had geen geluk de bal ging rakelings naast. Zo kwam er een eind aan een door KHC ongelukkig gespeelde thuiswedstrijd, terwijl het de punten juist zo hard nodig had. De sportieve wedstrijd werd prima geleid door scheidsrechter Henk Boland uit Darp met zijn beide neutrale assistenten.

Door deze nederlaag en de winst van Vroomshoopse Boys bij Nunspeet is KHC weer op plaats 11 beland. KHC zal dan ook stevig aan de bak moeten in de strijd om de p/d wedstrijden te ontlopen. Volgende week gaan we naar Bennekom waar van de thuiswedstrijd werd verloren. De wedstrijd aan de Achterstraat in Bennekom op Sportpark de Eikelhof begint om 15.00 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Jan van Dijk uit Dronten. We gaan met de bus vertrek 12.30 uur

Man van de wedstrijd

Nick Notrot

Geen wedstrijdverslagen gevonden

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!